logo pot zarabiaj2 banerzarabiaj

VIII Kongres Promocji Mazowsza

Ile warta jest marka Mazowsza? Czy i gdzie w tym regionie odnajdziemy ślady kultury plemiennej? Odpowiedzi na te i inne pytania szukać będą uczestnicy VIII Kongresu Promocji Mazowsza. Dwudniowe wydarzenie rozpocznie się 21 maja w Łochowie.

 

 

Kongres Promocji Mazowsza skierowany jest do przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego z województwa mazowieckiego. „Co możemy zrobić po raz pierwszy dla Mazowsza?” – wokół tej myśli będą się toczyć tegoroczne obrady.

Kongres Promocji to platforma wymiany praktyk i doświadczeń między ekspertami a samorządowcami, organizacjami pozarządowymi i wszystkimi tymi, którzy są zainteresowani budowaniem pozytywnego wizerunku marki Mazowsze. Będziemy mówić m.in. o tym, co jeszcze możemy dla niej zrobić – komentuje Izabela Stelmańska, zastępca dyrektora departamentu kultury, promocji i turystyki UMWM.

Jak kreować i doskonalić marki regionalne? Będą dyskutować o tym samorządowcy i eksperci, w tym specjaliści marketingu terytorialnego i praktycy. Dr Krzysztof Celuch wygłosi prezentację pt. „Jaka jest ekonomiczna wartość marki miejsca? Co z praktycznego punktu widzenia daje wiedza o wpływie ekonomicznym?”. Nie zabraknie także wystąpień dotyczących metod umiejętnego współtworzenia przestrzeni publicznej.

Cenne mogą okazać się wykłady o pomysłach na budowanie zaangażowania mieszkańców. O języku marki opowie dr Jacek Wasilewski, specjalista ds. komunikacji marek. Na zakończenie pierwszego dnia uczestnicy kongresu wezmą udział w panelu dyskusyjnym. Rozmówcy, nawiązując do tegorocznego jubileuszu 20-lecia samorządu województwa, podejmą próbę podsumowania działań i prac na rzecz rozwoju turystyki na Mazowszu. Będzie to też okazja do rozmów o planach na przyszłość.

W trakcie drugiego dnia konferencji uczestnicy wydarzenia będą rozmawiać o umiejętnym łączeniu perfekcjonizmu i autentyczności. Tego dotyczyć będzie wykład Katarzyny Michalskiej, założycielki Teatru Improv Ab Ovo. Odpowiedzi na pytanie: „Czy przestrzeń przyszłości to science fiction?” udzieli Justyna Król, ekspertka ds. inteligentnych miast przy Komitecie Gospodarki Miejskiej w Krajowej Izbie Gospodarczej.

Z kolei uczestnicy warsztatów dr Agnieszki Szostak dowiedzą się, jak myśleć prokliencko w projektowaniu usług, doświadczeń i przekazów niezależnie od tego, czy klient jest mieszkańcem, turystą, inwestorem czy dziennikarzem.

VIII Kongres Promocji Mazowsza jest organizowany przez samorząd województwa mazowieckiego. Przedsięwzięcie współfinansuje powiat węgrowski. Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia. Ze szczegółami można zapoznać się na stronie www.mazovia.pl.

Powered by jms multisite for joomla