logo pot zarabiaj2 banerzarabiaj

Publikacje turystyczne

Aksjologia podróży

Aksjologia_podrozy

Publikacja zajmuje się następującymi dziedzinami:

Badania naukowe w turystyce - stan i perspektywy rozwoju

badania-naukowe-w-turystyceMonografię niniejszą opracowano z okazji jubileuszu 40-lecia Instytutu Turystyki w Warszawie oraz związanego z nim sympozjum naukowego „Badania naukowe w turystyce – stan i perspektywy rozwoju”.

Badania naukowe w turystyce - stan i perspektywy rozwoju / red. nauk. Leszek Butowski; Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji. – Warszawa: Wydawnictwo Grupy Uczelni „Vistula”, 2013,– 225 s.; tab., wykr.; 24 cm. Seria: Monografie. ISBN 978-83- 63469-01-6

Biuro podróży w mediach społecznościowych – poradnik

biuro_podry_w_mediach_spoecznociowychPoradnik skierowany jest do tych pracowników biur i agencji turystycznych, którzy samodzielnie planują rozpocząć promocję w mediach społecznościowych oraz dla tych firm, które już prowadzą działania promocyjne w internecie, jednak nie uzyskują satysfakcjonujących efektów.

Biuro podróży w wyszukiwarce. Pozycjonowanie krok po kroku.

pozycjonowanie_biura_podrozyPrzewodnik, który prowadzi krok po kroku. To praktyczna wiedza podana na tacy.

Ekonomiczne i organizacyjne aspekty funkcjonowania polskich uzdrowisk

Ekonomiczne_i_organizacyjne_aspektyW prezentowanej monografii poruszono problemy z zakresu społeczno-ekonomicznych i organizacyjnych aspektów funkcjonowania polskich uzdrowisk, zgrupowane w trzech blokach tematycznych:

E turystyka- ekonomiczne problemy implementacji technologii cyfrowych w sektorze turystycznym

eturystyka_ekonomiczne_problemy_implementacji_technologii_cyfrowych_w_sektorze_turystycznym„Autor uwydatnił i przypomniał nie doceniane i nadal nie dostrzegane prawidłowości rozwoju e-turystyki, wymagania i korzyści wynikające z internetyzacji i innowacyjności sektora turystycznego, komunikacji elektronicznej, rozwoju społeczeństwa informacyjnego i innych działań podejmowanych zwłaszcza przez MŚP (małe hotele, agencje turystyczne, touroperatorzy) w turystyce.

Enoturystyka jako szansa rozwoju społeczno-ekonomicznego obszarów wiejskich

enoturystykaEnoturystyka (turystyka winiarska, ang. wine tourism) jest jednym z kierunków rozwoju turystyki, który ma ugruntowaną pozycję w części krajów starego kontynentu, a także w krajach Nowego Świata. Od kilku lat zaczęła rozwijać się również w Polsce. Stała się popularną formą podróżowania dla specyficznej grupy turystów. Są to najczęściej osoby z wyższym wykształceniem, posiadające dochody wyższe od średniej krajowej, znajdujące się w przedzialewiekowym 35-45 lat, interesujący się tematyką związaną z powstawaniem i produkcją wina. Atrakcyjność tego segmentu rynku spowodowała, że wiele osób postrzega uprawę winorośli i produkcję wina jako potencjalne źródło dochodów.

 

Geoturystyka

geoturystykaŻyjemy w czasach bezprecedensowego rozwoju turystyki. Głównymi wyznacznikami tego rozwoju są szybko rosnąca liczba osób podejmujących podróże turystyczne oraz coraz większy udział sektora turystycznego w globalnej gospodarce, objawiający się zarówno liczbą zatrudnionych w usługach turystycznych i towarzyszących, jak i znaczącymi wpływami z turystyki do budżetów państw i regionów.

Inwestycje turystyczne nad wodą

inwestycje-turystyczne-nad-woda

Obsługa ruchu turystycznego

obsuga_ruchu_turystycznegoPodręcznik zawiera treści niezbędne do nauczania przedmiotów organizacja imprez i usług turystycznych oraz obsługa turystyczna, przewidzianych nową podstawą programową. Z powodzeniem może być wykorzystany w szkołach wyższych na studiach z zakresu turystyki. Publikacja jest najpełniejszym zbiorem wiedzy o obsłudze ruchu turystycznego. Zawiera najważniejsze informacje dotyczące organizacji i działania biura podróży, kultury obsługi turystów, organizacji imprez turystycznych i obsługi podróżnych.

Poradnik dyplomanta kierunku studiów Turystyka i Rekreacja

poradnik-dyplomantaCelem poradnika jest dostarczenie wskazówek, pomocnych przy przygotowywaniu prac seminaryjnych, licencjackich, inżynierskich, magisterskich oraz podyplomowych. Skierowany jest do studentów I i II stopnia i słuchaczy studiów podyplomych kierunku „Turystyka i Rekreacja”, ale zawiera też pewne porady uniwersalne, które mogą być przydatne studentom innych kierunków.

Poradnik dyplomanta kierunku studiów Turystyka i Rekreacja / Bożena Sowińska. – Bydgoszcz: Wydawnictwo Uczelniane Wyższej Szkoły Gospodarki, 2013.– 141 s.; 24 cm. Tyt. okł.: Poradnik dyplomanta. Bibliogr. s. 137-140. ISBN 978-83-61036- 62-3

Problemy Turystyki i Rekreacji kwartalnik Szkoły Głównej Turystyki i Rekreacji w Warszawie

problemy-tir„Problemy Turystyki i Rekreacji” to kwartalnik naukowy, wydawany przez Szkołę Główną Turystyki i Rekreacji, uczelnię niepubliczną, powstałą z połączenia trzech uczelni turystycznych (Wyższej Szkoły Hotelarstwa, Gastronomii i Turystyki, Wyższej Szkoły Turystyki i Rekreacji im. M. Orłowicza w Warszawie, Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi) oraz Instytutu Turystyki w Warszawie.

Powered by jms multisite for joomla