Zarabiaj na Turystyce  magello 690x200

Archiwum newsów

Jak mierzyć skuteczność działań w influencer marketingu?

wibrysekZaangażowanie influencera w ciekawą kampanię to dopiero część działań związanych z wykorzystaniem lidera opinii w kampaniach. Dobry marketer sprawdzi również ich skuteczność. Poznaj sposoby wykorzystania performance marketingu, które pomogą Ci zmierzyć rzeczywisty wpływ influencera na konwersję.

W Stanach Zjednoczonych już 65% firm wykorzystuje influencer marketing w swojej komunikacji. W Polsce temu trendowi zaufało już wiele dużych i mniejszych marek. W pewnym sensie firmy przekazały influencerom pierwszy kontakt klienta z marką, zostawiając im szerokie pole do działania.

Komunikacja z konsumentami poprzez influencerów to przede wszystkim uwiarygodnienie marki jako tej używanej przez osoby, które obserwujemy na co dzień.

 

Jakie cechy powinien mieć pilot wycieczek?

Zawód pilota wycieczek jest niewątpliwie atrakcyjną opcją dla poszukujących pracy. Perspektywa wielu zagranicznych wyjazdów jest niezwykle kusząca. Niemniej jednak jest to zawód wymagający zarówno dużej wiedzy merytorycznej, jak i określonych cech osobowości, co sprawia, że nie każdy się nadaje do jego wykonywania. Jakie zatem wymagania mają pracodawcy wobec kandydatów na pilotów?

Czego najbardziej obawiają się hotelarze?

riskPrzedstawiciele branży hotelarskiej w Polsce za największe zagrożenia dla swojej działalności uznają obecnie odpowiednio: niekorzystne warunki pogodowe i katastrofy naturalne, utratę reputacji oraz zniszczenie lub uszkodzenie mienia – wynika z przygotowanego przez Aon Polska raportu „Zarządzanie ryzykiem i ubezpieczeniami w firmach w Polsce”.

Nowy trend – turystyka motocyklowa

Jak wynika z badania „Wakacyjne plany Polaków 2016” przeprowadzonego przez Ipsos Polska na zlecenie Mondial Assistance najwięcej Polaków planuje wyjechać na wakacje w lipcu oraz w sierpniu. Wielu z nich skorzysta z własnego środka transportu. Z roku na rok wzrasta zainteresowanie turystyką motocyklową.

Ruszyła kampania edukacyjna „Kulturalny rodzic – kulturalne dziecko”

Hotel Przyjazny Rodzinie przygotował pierwszą w Polsce kampanię edukacyjną, która ma na celu zwrócenie uwagi na „trudne” zachowania dzieci w hotelach.

Powered by jms multisite for joomla