logo pot zarabiaj2 banerzarabiaj

Archiwum newsów

Przedstawiono część składu osobowego Społecznej Rady Turystki

22.06.2017 r., w siedzibie MSiT Minister Sportu i Turystyki Witold Bańka wręczył nominacje części spośród kandydatów na członków Społecznej Rady Turystyki. Pozostali kandydaci otrzymają nominacje na I oficjalnym posiedzeniu we wrześniu. Rada stanowi kolegialny organ pomocniczy Ministra Sportu i Turystyki o charakterze opiniodawczo-doradczym.

Jak mierzyć skuteczność działań w influencer marketingu?

wibrysekZaangażowanie influencera w ciekawą kampanię to dopiero część działań związanych z wykorzystaniem lidera opinii w kampaniach. Dobry marketer sprawdzi również ich skuteczność. Poznaj sposoby wykorzystania performance marketingu, które pomogą Ci zmierzyć rzeczywisty wpływ influencera na konwersję.

W Stanach Zjednoczonych już 65% firm wykorzystuje influencer marketing w swojej komunikacji. W Polsce temu trendowi zaufało już wiele dużych i mniejszych marek. W pewnym sensie firmy przekazały influencerom pierwszy kontakt klienta z marką, zostawiając im szerokie pole do działania.

Komunikacja z konsumentami poprzez influencerów to przede wszystkim uwiarygodnienie marki jako tej używanej przez osoby, które obserwujemy na co dzień.

 

Czego najbardziej obawiają się hotelarze?

riskPrzedstawiciele branży hotelarskiej w Polsce za największe zagrożenia dla swojej działalności uznają obecnie odpowiednio: niekorzystne warunki pogodowe i katastrofy naturalne, utratę reputacji oraz zniszczenie lub uszkodzenie mienia – wynika z przygotowanego przez Aon Polska raportu „Zarządzanie ryzykiem i ubezpieczeniami w firmach w Polsce”.

Nowy trend – turystyka motocyklowa

Jak wynika z badania „Wakacyjne plany Polaków 2016” przeprowadzonego przez Ipsos Polska na zlecenie Mondial Assistance najwięcej Polaków planuje wyjechać na wakacje w lipcu oraz w sierpniu. Wielu z nich skorzysta z własnego środka transportu. Z roku na rok wzrasta zainteresowanie turystyką motocyklową.

Ruszyła kampania edukacyjna „Kulturalny rodzic – kulturalne dziecko”

Hotel Przyjazny Rodzinie przygotował pierwszą w Polsce kampanię edukacyjną, która ma na celu zwrócenie uwagi na „trudne” zachowania dzieci w hotelach.

Powered by jms multisite for joomla