Zarabiaj na Turystyce  Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny

Zakładanie i prowadzenie firmy krok po kroku

Jak wykorzystać Instagram do promocji obiektu noclegowego?

W ubiegłym roku liczba użytkowników Instagrama na świecie przekroczyła pół miliarda. W Polsce popularność serwisu również ciągle rośnie. Jak wykorzystać go do promocji obiektu turystycznego?

Ministerstwo Rozwoju wprowadza ułatwienie dla przyszłych przedsiębiorców

Resort rozwoju wprowadził usługę, która umożliwia zarejestrowanie działalności gospodarczej przez telefon.

W trakcie rozmowy konsultant przyjmuje niezbędne dane i wypełnia wniosek, a procedurę można zakończyć, składając podpis przez internet lub w urzędzie gminy. Pod specjalnym numerem telefonu przedsiębiorcy mogą też skorzystać z opcji telefonicznych powiadomień dotyczących na przykład ważnych zmian w przepisach. Resort podkreśla, że to pionierska usługa w skali administracji publicznej.

Kiedy obiekt turystyczny może organizować turnusy rehabilitacyjne?

Według danych Głównego Urzędu Statystycznego w Polsce jest blisko 5 mln osób niepełnosprawnych (dokładnie 4 mln 700 tys., dane wg Narodowego Spisu Powszechnego z 2011 roku). Osoby te mają prawo ubiegać się o refundacje turnusów rehabilitacyjnych, a to z kolei sprawia, że ten sektor rynku turystycznego jest niezwykle istotny.

Kiedy gość nie pojawia się w obiekcie, czyli co warto wiedzieć na temat "niedojazdów"

wtfKlienci rezerwują termin przyjazdu, a potem rezygnują. Czasami informując o tym, a czasami nie. Dla naszej rodzimej branży turystycznej jest to jeden z największych problemów. Czy tak zwanym „niedojazdom”, jak mówią o rezygnacjach hotelarze i właściciele obiektów noclegowych, można jakoś zaradzić?

Podstawowe błędy początkującego restauratora

restaurant1Prowadzenie własnego biznesu to ciężki kawałek chleba. Na każdym niemal kroku pojawiają się mniejsze bądź większe utrudnienia, z którymi musi sobie poradzić „biznesowy świeżak”. Dobry pomysł to jedno, trudności pojawiają się bowiem dopiero na etapie jego realizacji.

Narzędzia przydatne w content marketingu

Autorzy bloga eholiday.pl opublikowali listę interesujących narzędzi pomocnych w  zarządzaniu, redagowaniu i dystrybucji atrakcyjnego wizualnie contentu.

Agencie, własne www i apka to za mało

agentAgenci muszą zaoferować klientom coś więcej niż zwykłą witrynę internetową czy aplikację mobilną - wynika z raportu ekspertów targów World Travel Market w Londynie.

Jak prowadzić profil firmy na LinkedInie?

linkedin icon 782Prowadzisz profil firmy na Facebooku, Twitterze i Instagramie, ale wciąż nie masz konta na LinkedInie? A może już dawno założyłeś profil na tym portalu, ale nie wiesz, jak go odpowiednio wykorzystać do promocji swojej firmy? Oto zbiór porad, dzięki którym rozwiniesz swoją stronę firmową na LinkedInie.

LinkedIn to serwis społecznościowy zrzeszający już ponad 300 mln użytkowników na całym świecie i prawie 2 mln w Polsce. Nie tylko użytkowników, bo w przeciwieństwie do Facebooka czy Instagrama LinkedIn to sieć profesjonalistów, wśród których są Twoi potencjalni klienci, pracownicy i partnerzy biznesowi. Właśnie dlatego nie powinno tam zabraknąć również Twojej firmy.

Kto ma zapewnić ochronę przeciwpożarową hotelu?

Zabezpieczenia przeciwpożarowe w hotelu to istotna sprawa. Co w sytuacji gdy właściciel budynku i zarządca hotelu to dwa różne podmioty? Kto wówczas odpowiada za zabezpieczenie budynku?

Jak wybrać nazwę dla obiektu noclegowego?

Tym jak wybierać nazwę dla firmy, produktu czy po prostu marki, wylano mnóstwo słów. I chyba wciąż za mało… Sprawdziliśmy najczęściej pojawiające się nazwy obiektów w bazie eholiday. Jesteście ciekawi, jakie wnioski?

Powered by jms multisite for joomla