logo pot zarabiaj2 banerzarabiaj

Archiwum Newsów

To będzie dobry sezon dla hotelarzy

Jak pokazują wstępne dane dotyczące obłożenia hoteli, ten rok w turystyce będzie udany. Choć pierwsze informacje z rynku nie zapowiadają przekroczenia rekordowych wyników, które padły w poprzednim sezonie. Na popularność krajowej turystyki w największym stopniu wpłynie pogoda oraz ceny – wysokie dla polskich gości i bardzo atrakcyjne dla turystów zza granicy, wśród których Polska jest coraz popularniejszym kierunkiem.

Branding – 7 największych błędów

brandingMarka to siła: może przełożyć się na świetne wyniki finansowe, ale może też całkowicie zniszczyć biznes plan – jeśli będzie nietrafiona lub nieatrakcyjna. Na szczęście, kilka największych błędów, jakie można popełnić przy tworzeniu marki, dość łatwo wskazać...

Hotele chcą oferować bardziej spersonalizowaną obsługę

hotels22Firma Zebra Technologies Corporation , dostawca rozwiązań do identyfikacji, śledzenia oraz zarządzania zasobami i procesami, opublikowała dziś wyniki projektu badawczego Hospitality Vision Study.

Konferencja - czym jest, a czym nie jest?

Czy wiesz jaka jest definicja konferencji? Czym się różni od kongresu czy szkolenia? Czy konferencję można nazywać zawsze eventem? Wyjaśniamy wątpliwości czym jest, a czym nie jest konferencja.

F-commerce. Jak skutecznym narzędziem marketingowym jest Facebook?

F-commerce jest na polskim rynku stosunkowo nowym pojęciem, dla niektórych marketerów jeszcze zupełnie obcym. Pod tą enigmatyczną nazwą kryją się działania w mediach społecznościowych związane z silnym wsparciem sprzedaży. Choć wśród specjalistów zdania na temat ich potencjału handlowego są podzielone, to warto przyjrzeć się bliżej, jaki „społecznościówki” kryją w sobie biznesowy potencjał.

Magello - pierwszy e-book dla organizatorów turystyki

nowosciŚwiat organizatorów wyjazdów łączy w sobie miłość do podróży z przedsiębiorczymi ambicjami. W tej dość konkurencyjnej na dziś branży ogromny wachlarz ofert na rynku oraz wymagania przyszłych uczestników skłaniają operatorów do korzystania z coraz bardziej nietypowych kierunków, a także pomysłów, które urozmaicą podróż, a w rezultacie pozwolą na doznanie czegoś, czego klienci jeszcze nie widzieli.

Powered by jms multisite for joomla