Zarabiaj na Turystyce  Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny

Badania i analizy turystyczne

Analiza podaży turystyki zdrowotnej w Polsce

Zwiększające się zainteresowanie turystyką zdrowotną jest uznawane za jedno z najważniejszych zjawisk występujących na rynku usług turystycznych. Pojęcie turystyki zdrowotnej rozumiane jest jako ogół stosunków i zjawisk wynikających z pobytu i podróży osób, dla których głównym motywem i celem dominującym jest leczenie, poprawa lub zachowanie zdrowia.

Konkurencyjność cenowa polskich produktów turystycznych w okresie letnim 2015-2016

Zapraszamy do zapoznania się z nowym raportem przygotowanym na zlecenie Polskiej Organizacji Turystycznej „Konkurencyjność cenowa polskich produktów turystycznych w okresie letnim 2015-2016” autorstwa dr. hab. Teresy Skalskiej. Opracowanie stanowi podsumowanie kolejnego etapu projektu, którego zadaniem jest monitorowanie i analiza sposobu wykorzystania cen jako narzędzia konkurowania na rynku turystycznym.

Efekty działań Polskiej Organizacji Turystycznej w roku 2015.

Zobacz infografikę prezentującą efekty działań Polskiej Organizacji Turystycznej w 2015 roku.

Premiera raportu „Przemysł spotkań i wydarzeń w Polsce 2016” czyli rekordowe liczby i zapowiedź nowego projektu.

14 marca br. podczas inauguracji Meetings Week Poland odbyła się premiera Raportu „Przemysł spotkań i wydarzeń w Polsce - Poland Meetings and Events Industry Report 2016”.

 

Indeks koniunktury turystycznej 2014

Na zlecenie i przy częściowym finansowaniu Ministerstwa Sportu i Turystyki oraz Polskiej Organizacji Turystycznej, Instytut Turystyki Szkoły Głównej Turystyki i Rekreacji w Warszawie przygotował raport pt. „Indeks koniunktury turystycznej 2014”.

Charakterystyka krajowych i zagranicznych podróży mieszkańców Polski w I półroczu 2015 roku

Na podstawie badań przeprowadzonych przez Główny Urząd Statystyczny w ramach trójstronnego porozumienia pomiędzy Ministerstwem Sportu i Turystyki, NBP a GUS, został opracowany komunikat pt.: „Charakterystyka krajowych i zagranicznych podróży mieszkańców Polski w I półroczu 2015 roku”.

 

 

 

KOMERCJALIZACJA PRODUKTU TURYSTYCZNEGO - Wyniki badania ankietowego

W okresie marzec-kwiecień 2015 roku Polska Organizacja Turystyczna przeprowadziła wśród touroperatorów zajmujących się turystką przyjazdową do Polski badanie ankietowe nt. aktualnej oferty, aktywności sprzedażowej i planów biur w tym zakresie pn. Badanie ewolucji komercjalizacji.

Badania i Analizy Polskiej Organizacji Turystycznej

Polska Organizacja Turystyczna

Aby zapoznać się z badaniami prowadzonymi i zleconymi przez Polską Organizację Turystyczną. kliknij TUTAJ

Charakterystyka krajowych i zagranicznych podróży mieszkańców Polski w 2014 roku

 

Departament Turystyki Ministerstwa Sportu i Turystyki, na podstawie badań przeprowadzonych przez Główny Urząd Statystyczny, opracował komunikat pt. „Charakterystyka krajowych i zagranicznych podróży mieszkańców Polski w 2014 roku”.

 

Charakterystyka przyjazdów cudzoziemców do Polski w 2014 roku

Ministerstwo Sportu i Turystyki opracowało raport Charakterystyka przyjazdów cudzoziemców do Polski w 2014 roku. Zapraszamy do zapoznania się z danymi.

Praca badawcza Losy absolwentów szkół i uczelni kształcących kadry dla turystyki

Badanie realizowane jest w ramach monitorowania efektywności procesu kształcenia kadr dla turystyki na poziomie ponadgimnazjalnym i wyższym Jest to jedno z priorytetowych zadań Departamentu Turystyki umieszczone w programach rozwoju sektora turystyki w Polsce.

Domek nad morzem - to Polacy lubią najbardziej

Władysławowo – w tej miejscowości najczęściej szukali noclegu w lecie klienci portalu eholiday.pl. Na drugim miejscu znalazło się Zakopane, ale na pozostałych z pierwszej dziesiątki - już tylko nadmorskie kurorty.

Konkurencyjność cenowa polskiej oferty w sezonie zimowym 2013/2014.

Opracowanie jest elementem projektu, którego celem jest monitorowanie i analiza konkurencyjności cenowej wybranych grup produktów turystycznych na kilku strategicznych dla Polski rynkach emisyjnych.

Raport „Przemysł spotkań i wydarzeń w Polsce 2014” już dostępny!

Głównym jego celem jest prezentacja wyników określających liczbę, rozmiar spotkań i wydarzeń organizowanych na terenie Polski w 2013 roku oraz ukazania ich wartości ekonomicznej. Ponadto raport przedstawia profil uczestników, charakterystykę spotkań zorganizowanych przez rekomendowanych organizatorów oraz po raz pierwszy wizję przemysłu spotkań w Polsce w 2020 roku przygotowaną przez niezależne autorytety.

„Oddajemy w Państwa ręce piątą edycję Raportu „Przemysł spotkań i wydarzeń w Polsce”. Statystyki i analizy stanowią ważny materiał potwierdzający słuszność podejmowanych działań. Obserwacje pięciu lat prowadzonych badań, pokazują dużą dynamikę rynku, ale także pozwalają na optymistyczne spojrzenie w przyszłość.” – mówi Rafał Szmytke, Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.

Raport o stanie gospodarki turystycznej w latach 2007-2011

Ministerstwo_Sportu_i_Turystyki_Rzeczypospolitej_PolskiejW dniu 1 lutego 2013 r. Rada Ministrów przyjęła „Raport o stanie gospodarki turystycznej w latach 2007-2011”, którego celem jest diagnoza stanu gospodarki turystycznej w Polsce.

Powered by jms multisite for joomla