Zarabiaj na Turystyce  magello 690x200

Konsorcja marketingowe

Wspólne inicjatywy branży turystycznej

Konsorcja10

 

 

 

Na tej stronie przedstawiamy wzory i wynikające z korzyści z istniejących na polskim rynku konsorcjów produktowych w branży turystycznej.

Konsorcja marketingowe to organizacje zrzeszające kilka podmiotów gospodarczych na określony czas i w konkretnym celu.

 

CELEM zawiązania konsorcjum jest najczęściej wspólne działanie w realizacji konkretnego przedsięwzięcia gospodarczego, które ze względu na potencjał finansowy, przekracza możliwości jednego podmiotu (np. budowa autostrady, lotniska, sieci hotelowe itp.).

Polskie Stacje Narciarskie i Turystyczne

Stowarzyszenie  zostało  założone  przez grupę gestorów stacji narciarskich i turystycznych z różnych regionów Polski. Niezależnie od wielkości ośrodka oraz miejsca jego położenia, łączy je wspólna idea - chęć i konieczność konsolidacji środowiska, w celu rozwiązywania wspólnych problemów.

Warsaw Destination Alliance

Warsaw Destination Alliance

Warsaw Destination Alliance jest zrzeszeniem warszawskich firm i instytucji, które działają na rzecz promowania stolicy Polski na świecie.

Hotele Historyczne Polska

stowarzyszenie-hotele-histor

Hotele Historyczne w Polsce to zamki, pałace, dwory, które po odnowieniu, a czasem nawet po podźwignięciu z ruin powróciły do dawnej świetności, ale w nowej funkcji. Wpisane do rejestru zabytków nadążają za nowoczesnością i chwalą się co najmniej trzema gwiazdkami, tradycyjną polską kuchnią, usługami SPA, organizacją licznych imprez. Są wśród nich budowle różnego typu – ale wszystkie łączy jedno – klimat dawnych wieków.

Stowarzyszenie Gmin Polskie Zamki Gotyckie

Zamkigotyckie

 

STOWARZYSZENIE GMIN "POLSKIE ZAMKI GOTYCKIE" jest typowym przykładem konsorcjum współpracujących wzajemnie gmin i zamków gotyckich, które tworzą kompleksowy szlak turystyczny i zarazem świetną bazę produktów turystycznych w Polsce.

Powered by jms multisite for joomla