Zarabiaj na Turystyce  Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny

Satystyki i badania - newsy

Najnowszy raport na temat trendów konsumenckich w hotelarstwie

trends222Raport powstał przy współpracy Sabre Corporation z platformą TrendWatching, i ujawnia najnowsze trendy konsumenckie, które stwarzają nowe możliwości dla branży hotelarskiej w 2017 roku.

Sabre Corporation dostarcza najnowsze technologie dla ponad 32 000 hoteli na całym świecie, co daje dobrą próbkę do wyciągania ogólnych wniosków na temat zachowań i preferencji klientów hotelowych.

Znamy wartość branży spotkań - Poland Meetings Impact

Badanie Poland Meetings Impact 2015 zaprezentowało ekonomiczną wartość przemysłu spotkań. Organizacja spotkań i wydarzeń w 2015 to 1 proc. PKB i wkład w gospodarkę na poziomie 26 mld zł.

 

Celem badania realizowanego w ramach projektu „Wpływ ekonomiczny przemysłu spotkań na gospodarkę Polski – Poland Meetings Impact 2015” było określenie ekonomicznego znaczenia spotkań i wydarzeń odbywających się na terenie Polski i ukazanie ich wkładu w gospodarkę. Zakres merytoryczny badań dotyczył więc aspektów ekonomicznych związanych z oddziaływaniem branży spotkań na gospodarkę kraju w odniesieniu do klasycznych elementów, tj. wartości dodanej, PKB i zatrudnienia.

Co decyduje o wyborze noclegu?

noclegg1Portal eholiday.pl, w ramach krótkiej sondy wśród swoich użytkowników postanowił sprawdzić, jakie czynniki decydują o wyborze miejsca noclegowego. Wyniki zostały porównane z ankietami z poprzednich lat.

Zimą wśród Polaków popularne są city breaki

miasta tryvKtóre zagraniczne kierunki cieszą się największym zainteresowaniem zimą wśród Polaków? Które polskie miasta wybieramy? Jak długo planujemy pobyt w tych miejscach? Ile jesteśmy w stanie wydać? Wyszukiwarka i porównywarka cen hoteli trivago.pl sprawdziła trendy, i odpowiada na powyższe pytania.

 

Turystyka zimowa w Polsce 2016 / 2017

Polska Organizacja Turystyczna ma zaszczyt zaprezentować najnowszy raport z badań dotyczących krajowych wyjazdów turystycznych w okresie zimowym.

Zakres tematyczny badań ilościowych obejmował zagadnienia związane głównie z planami wyjazdów i wyjazdami w celu uprawiania sportów zimowych (wraz z określeniem okresu i miejsca wyjazdu, wydatkami) oraz znajomością spontaniczną i wspomaganą polskich ośrodków narciarskich.

Powered by jms multisite for joomla